Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Sara - 31 juli 2009 22:59

Jag har träffat Konrad idag. Han ser ut som en liten go´farbror med dubbel haka. Jätte söt och med underbart humör. Konrad är fem månader och satt själv för första gången idag.


Min vän A-E med familj hälsade på mig idag. F och jag satt nere i ateljén och höll på med lera när de kom förbi. Vi fikade och tittade på utställningen tillsammans. http://www.nordicdelight.eu/start.php Jag köpte boken Återseende för jag, Elizabeth, Elin och några andra är med på bild.


Mamma var snäll och lät oss vara hos henne. F har sovit hos mamma i två nätter och nu fick vi alla vara där. Vi åt och pratade och som vanligt väldigt länge. Barnen hittade varandra direkt och det var kul att höra deras skratt.


Nu är det god natt........Sara

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards