Alla inlägg den 6 juli 2009

Bio

Av Sara - 6 juli 2009 21:13

Kommer precis hem från bio i Örebro. Vi dvs. killarna, jag, mamma och Olle åkte in för att uppleva storstaden och dess bio. Vi såg Ice age 3. Den var väl inte jätte bra och det var synd att det inte var 3D men killarna och Olle var mycket nöjda. Det är kul att se film och att uppleva staden på kvällen. Vi har varit väldigt lite inne i Örebro så imorgon har vi bestämt att vi ska göra en heldag i "storstan".


Annars så har det varit en slö dag i dag. Vi vaknade kvart i 10 i dag och var väldigt förvånade. Alla hade sovit länge. Vi åt frukost, tittade på en film och sedan sov jag igen. Jag är tydligen helt slut. Jag brukar ju vara i farten för det mesta men idag var det hopplöst.


Vi ska sova över hos mamma i natt. Det är första gången jag och killarna sover över så här. Det ska bli mysigt och jag vet att min man myser hemma. Han behöver det.


Tack för att ni läser och så har jag fått kommentarer :-) !!!

Kram och God natt

Sara 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards