Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Sara - 25 juli 2009 11:04

Dagen började med att en frisör kom och fixade våra hår. Lyx! Jag blev lockig och fin. Klänningen var köpt på Indiska med en massa paljetter så jag glittrade bra i solen.


Bröllopsgästerna möttes på en parkering vid ett naturreservat i Kullaberg. Sedan följde en brant vandring upp till den högsta punkten. Männens ryggar var blöta av svett när vi kom upp och utsikten hänförande. Det bars upp mängder av instrument och vatten.


Brudparet kom in och var underbart avslappnade. Ida hade en grön-guldglänsande klänning från hennes mormor (tror jag att det var) och Calle påminde om en filmstjärna. De var vackra tillsammans.


Festen var på ett vandrarhem med kockar i höghatt och dekorationerna i tälten var de finaste jag sett. Brudparet kom inte i någon tjusig bil utan cyklade in på gården. Det var perfekt!


Festen pågick långt fram på morgonen och jag var uppe så sent att vi såg alla par som började hångla. Spännande...

Jag och några av mina kusiner satt uppe och pratade. Det är underbart att få träffa släkten. Jag vill att det händer oftare för jag tycker att de är underbara.

Puss Sara

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards