Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Sara - 20 juli 2009 18:58

Idag tänker jag tacka allt som känns viktigt just nu


Jag är tacksam för att R har en fast anställning

Jag är tacksam att R har bra kontakt med sjukvården och försäkringskassan

Jag är tacksam att jag har kärleksfulla vänner

Jag är tacksam för att jag har humor

Jag är tacksam för att mina barn finns

Jag är tacksam för att jag har en familj som finns där för mig

Jag är tacksam för långa samtal och uppmuntrande ord

Jag är tacksam för kärlek

Jag är tacksam för att jag har tid att vila

Jag är tacksam för att det får vara stökigt och oordnat hemma

Jag är tacksam för att jag kan vara hemma

Jag är tacksam för allt tålamod

Jag är tacksam för att jag inte saknar pengar

Jag är tacksam för livet


Tack för att du läser det här och kram/ Sara

Av Sara - 20 juli 2009 12:06

Igår hann jag inte skriva något för jag hade långa härliga samtal med Heléne och sedan med AE långt in på morgonen. Vi pratade i fem timmar om allt medans hennes son låg vid bröstet och sov och min låg ihop rullad i soffan och sov. Vilken tur att det finns telefoner när man bor långt borta från varandra.


Vi satt länge och fikade, pratade och sedan gick jag på toan och efter det åkte vi i väg. När vi var på andra sidan sjön och skulle betala på loppisen kom jag på att vi glömt betala fikat. Pinsamt! Har aldrig hänt förut så det var bara att gå dit i dag och betala.


Tack för att du kom ihåg min namnsdag och gratta de dina under fruntimmersveckan Ulrika.

 Kram Sara


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards