Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Sara - 21 juli 2009 20:57

Idag har vi städat nästan hela dagen. R orkade vara med och städa i två timmar så det var jätte bra. Sedan rasade han ihop och behövde vila och till kvällen har han fått feber. Små steg måste man ta.......


Jag har tänkt lite på det här med att blogga. Det är lite svårt med anonymiteten för jag vet ju aldrig vem som läser. När det gäller mina vänner så kan det bli lite konstigt när jag inte vet om man läst eller inte. Jag kanske sitter som en papegoja och upprepar saker som jag skrivit på bloggen, vad tråkigt det måste vara för den som lyssnar. Hur är etiketten på bloggen? Man skriver ju om känsliga saker men ändå vill man inte vara för privat för alla kan ju läsa. Jag har aldrig skrivit dagbok så det här är en ny upplevelse för mig. Jag är verkligen glad att ni kan ta del av mitt liv och hoppas att jag klarar konsten att skriva personligt men inte utlämnande.


Imorgon ska jag i väg och guida igen och jag måste börja planera hur resten av sommaren ska se ut. Jag vill hinna med och göra något kul med barnen innan sommaren är slut.


 Här kommer en bild av mig eller en del av mig

Kram Sara

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards