Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sara - 18 juli 2009 22:14

Jag hoppade upp i morse och tänkte avsluta min målning av dörren. Jag hade lite bråttom för jag skulle i väg och guida men måla några sidor av dörren borde jag hinna med. Jag hade satt på mig en klänning för att spara tid och så satte jag igång.Eftersom färgen stått en stund ska man blanda runt den men jag hittade inget att blanda med så jag tog ett stadigt tag och skakade burken väl. Det brukar funka bra när locket sitter ordentligt på men det gjorde det inte den här gången.


Plask.....Som ni ser på bilden hamnade en stor del av färgen på golvet och över mina händer. Tack och lov fick jag inte en droppe på min klännning eller på tapeten, matten ska vi ändå byta så det gjorde inte så mycket. Jag ska försöka göra en sak i taget men det är inte lätt att komma ihåg.


Tack för alla kommentarer, det är jätte gulligt att ni skriver och att ni läser. Tack och kram/ Sara

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards