Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 2 november 2009 21:57

  

Nu är jag trött.

Tack för kommentarerna.

Jag får skriva mer sedan men jag måste krypa ner i sängen och sluta tänka så mycket.


Kram Sara

Av Sara - 1 november 2009 20:46

Idag har jag gråtigt. Tårana bara rullar ner från mina kinder. Jag tror att det är för att mina känslor börjar hinna ikapp mig. Jag har hela tiden försökt att orka med och ha siktet ställt i framtiden. Nu har jag börjat tänka och känna. Tydligen är jag ledsen.


Det är faktiskt ganska skönt att gråta, man blir lite avslappnad efteråt.


Barnen och jag har haft en trevlig dag ialla fall. F har lekt med sin kompis och M med sin. Vi har gjort strumpdockor och F har spelat dockteater. Det blev en haj och en Rock´n rollkille.


Imorgon är en ny dag.

Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards