Alla inlägg den 27 november 2009

Av Sara - 27 november 2009 23:11

Sitter här med smaken av en fet brieost och bubblande skumpa. En bra kombination enligt mina smaklökar. Vi har haft fredagsmys. 


M har varit på disco med sin bästa kompis och nu ska de sova över här. Jag frågade hans mamma om det kanske var så att vi har delad vårdnad för vi  och de har barnen varannan helg. Det är roligt att se hur barnen fixar så att de kan sova över hos varandra vid varje tillfälle som ges. Härligt med bästa kompisar.


Jag har varit i ateljén nästan hela dagen. Vi håller på och ordnar med inredningen. Det är inte helt lätt att få till det när vi är tre stycken i en liten lokal med olika uttrycksätt. Vi ska ha öppet under julmarknaden men jag har nästan inga saker att sälja. Får se om jag kan göra något åt det......


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards