Alla inlägg den 23 november 2009

Av Sara - 23 november 2009 19:45

  

Jag har haft en Måbra dag idag. Det behövdes. Jag känner välbehaget strömma genom kroppen och det känns bra. Avslappnad, dansad och nöjd.


Kram Sara

Av Sara - 23 november 2009 10:44

Jag njuter......

Jag har precis läst klart en bok som jag fick i födelsedagspresent. Jag började läsa i natt och läste klart den nu på morgonen. Det är underbart att läsa och boken var rolig och lättsam. Jag älskar att förflytta mig i tanken, att se andra platser i fantasin. Jag har glömt bort hur viktigt det är för mig att läsa. Det är mitt enda stora begär. Jag behöver inte alkohol, droger, kaffe eller te men jag behöver böcker och ord. Jag ryser av tillfredställelse just nu. Härliga gudomliga böcker ni gör mitt liv sagolikt!


Nu tänker jag fortsätta att njuta av min dag med hjälp av min kropp och mina öron. Musiken ska strömma från högtalarna och jag ska sjunga och dansa så jag blir svettig i pannan och F kiknar av skratt.


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards