Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sara - 24 november 2009 21:44

Den här dagen har bara försvunnit. Jag har inte en aning om vad jag har gjort i dag. Lagat mat och tvättat, vikt tvätt, sorterat, pysslat lite med teaterföreställningen som spelas i helgen. Jag har en lång lista på allt som behöver göras men i den här takten lär jag inte bli klar de närmaste 10 åren.


Jag har drabbats av en längtan att resa och träffa människor. Boken jag läste i går var väldigt engelsk och det brukar ofta sätta igång min resfeber. (Titeln på boken var lång, jag återkommer Ulrika) Jag har nästan alltid en längtan till England men det är så många platser som jag vill besöka. Jag fick en resväska av pappa i födelsedagspresent så det är väl dags att använda den. Jag ska ta ner kartboken och börja fantisera.


kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards