Alla inlägg den 14 november 2009

Av Sara - 14 november 2009 16:30

Jaha, nu blev jag också sjuk. Hosta, ont i kroppen och halsen. Jag som stöddigt sagt att inget biter på mig. Jag som skulle läsa sagor på bibblan idag. Tack och lov så har jag världens bästa vän som ställer upp när jag inte kan. Vi får väl hoppas att det inte kom så många barn. Glad


Nu ligger jag nerbäddad och har tittat på barnprogram hela dagen. Jag kan bara konstatera att det är ganska många program som är dåliga. F börjar må lite bättre för han använder vårt vardagsrum som gymnastiksal, raket och studsmatta. Det är kul med barn för det är bara 40 graders feber som gör dem lugna. Annars märker man inte så stor skillnad, jo det blir lite mer gråt. Det vore roligt om man kunde ta efter barnen. R och jag hoppandes upp och ner i soffan för att sedan brista ut i gråt. Underhållande eller hur?


Sara

Ovido - Quiz & Flashcards