Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Sara - 26 oktober 2009 21:32

Migrän hela dagen. Min bror var väldigt besviken på mig för att jag låg i hans säng och hade svårt att jobba. Efter lite samtal bestämde vi oss för att ha en mys och film dag, vädret var ju jämn grått. Det blev två Wallanderfilmer, lunch och sedan somnade vi i armarna på varandra. Det var mysigt och påminde om tiden som barn.


Jag har användt några av mina födelsedagspresenter nu på kvällen. Det blev ett bad med tända ljus och badsalt. Jag tog med mig datorn och tittade på svt play i badet. Det tyckte F var mysigt så när jag var klar fick han göra samma sak. Nu har han precis somnat i mitt knä, nybadad och len. Lycka!


M är också nöjd. Han sover över hos sin vän och så har de planerat att göra hela veckan. Nu ska jag ta mitt ömma huvud och sova lite mer.


kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards