Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Sara - 11 oktober 2009 23:10

Idag har jag inte varit produktiv. Vi slappade hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen innan jag började komma igång med våra rena lakan som skulle vikas. Jag började men det tog tid innan jag avslutade. Jag sorterade kläder och rensade i våra garderober, städade lekrummet och lite annat som behöver göras. Det blev alltså stökigare än när jag började. Fint jobbat!


Jag har så klart glömt att göra alla viktiga saker som att ringa till mina vänner, planera veckan och sånt. Vi räddade i alla fall M från att bli en isbit. Han har sovit över hos sin bästa vän och skulle cykla hem när en riktig hagelskur bröt ut. Vi la märke till den så vi hoppade in i bilen och letade efter vår son för vi visste att han bara hade en tunn höstjacka på sig.


Han kom gående med sin cykel och var helt genom blöt. Det hade varit för svårt att cykla med hagel i ansiktet. Jag hade med torra kläder och en filt så det var bara att stoppa om honom och vara förundrad över att han blivit så stor.Jag avslutade kvällen med att kolla på tv och stryka örngott så nu kan vi krypa ner i en nybäddad säng.


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards