Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Sara - 18 oktober 2009 20:50

Kommer från ett föreningsmöte och känner mig ganska nöjd med dagen. Jag fick en del energi av mitt blöta uppvaknande och började städa. Här är resultatet i form av före och efter bilder.

Före

  

Efter

  

Före

  

Efter

   

Känner mig nöjd med städningen och underhållningen.

Jag får lite tokhumör ibland och då blir finns det inga stopp på upptågen. Min bror är min trognaste publik i de lägena. Jag grävde lite bland våra gamla LP-skivor och hittade klassisk musik som jag ofta lyssnade på när jag var yngre. Det satte i gång humöret. Jag började göra piruetter, svanhopp och andra ograciösa danssteg. Min bror hade hysteriskt roligt åt mig. Tyckte att jag är lik min pappa och det tar jag som en komplimang. Här är hans bild av det hela.

   

Kul va!

Kram Sara 

Av Sara - 18 oktober 2009 09:35

Vaknade upp i en varm blöt pöl och var glad över att vi inte har en ny säng. F har sovit oroligt i natt och hann inte upp när han behövde. Tur att det inte var en våningsäng. F är annars rolig när han sover för ofta hör man han skratta. Lillebror och R sover, jag och barnen har smaskat i oss frukosten. Ms bästa kompis har sovit över. Vi säger att han är vår tredje son. Jag tror att de kommer vara kompisar hela livet precis som jag och Åsa. Nu ska jag ner och tvätta lakan och täcken.


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards