Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Sara - 23 oktober 2009 20:59

Grattis och hurra för mig idag! Jag har haft en alldeles perfekt födelsedag. Jag blev väckt på morgonen av tre sköna gossar som sjöng. F hade hämtat presenten som inte låg under hans säng, R gjorde frukosten och M fotade. Här är några av hans bilder:

  

M och jag en tidig morgon

  

Min fina present från Afrika som inte låg under Fs säng.

Resten av förmiddagen ägnade jag mig åt ett fotoprojekt som kommer bli kul när det är klart. Det handlar om hur vi förmedlar bilden av oss själva.


Eftermiddagen var helt underbar. En egen stund för mig och min vän på ett trevligt fik. Det var verkligen trevligt att prata för jag har en viss förmåga att vara onåbar när jag tycker att livet är lite jobbigt. Tusen tack för de fina örhängerna.


Middagen gjorde jag lätt för oss. Potatis och varmrökt regnbåge. Köpt hallontårta till efterrätt. Vi hade en riktigt trevlig familjestund som M sa och de behövs. Ms bästa kompis är här och han ska sova över så alla är nöjda här.


Jag måste tacka mina gulliga gudföräldrar för att ni tänker på mig. Jag blev jätte glad för gåvorna.


Kram Sara


P.S Ursäkta reklamen men den här bloggplatsen har slängt in reklam utan att fråga och om man vill ha bort den måste man betala 20 kr varje månad. Blir sur över sånt så jag kommer nog att flytta bloggen till någon annan bloggplats.D.S


Ovido - Quiz & Flashcards