Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Sara - 10 oktober 2009 20:50

Tack för alla kommentarer. Det är jätte kul att läsa dom och att veta att ni läser min blogg.


Jag har migrän, som vanligt kan man kanske tillägga. Jag har glömt att äta och dricka idag och det är inte världens bästa kombo när man har anlag för migrän. Jag åt frukost men hade inte tid med något mer förän vid sjutiden. Det är så tokigt för jag klarar mig ganska bra utan mat och vatten eller jag får migrän, fryser och blir trött men känner ingen hunger.


Jag har guidat en dubbel idag och det var så gulligt för de bad speciellt efter mig. Två timmar på raken är lite mycket och så var det barn med och det är jobbigt att lyssna under så lång tid. Jag försökte ta god tid på mig och göra det mer till ett samtal än en spikad guidning. Sällskapet var trevligt och jag hoppas att de tyckte om guidningen för jag var ganska nervös innan. Det är ju inte var dag man blir efterfrågad.


Jag började morgonen med att baka en kaka till föreningsmötet jag skulle på och efter guidningen som drog över tiden cyklade jag det fortaste jag kunde till mötet. Där satt alla och hade bara någar droppar kvar i kaffekopparna. Nåja, kakan var god tyckte alla och så spikade vi programmet till nästa termin. Hoppas det blir bra.


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards