Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Sara - 23 augusti 2009 21:20

Vi åkte ut till Rs föräldrar i dag. De bor ute på landet vid en sjö. Vi har kollat på hönsen, grisarna, katterna, hunden och en liten liten groda.


Kram Sara

Av Sara - 23 augusti 2009 10:27

Det blev sent i går. Morgonen sov vi bort och kvällen blev sen. Jag och F cyklade till mamma och sedan gick vi till Noras bästa loppis Gåvan. Jag var på jakt efter en stor gjutgärnsgryta. Det blev ingen gryta men lite andra saker istället. F fyndade ett spel för 1kr så han var mycket nöjd.


Jag var seg men mamma bjöd oss på glass på hennes balkong. Sedan behövde hon lite hjälp med andra saker som nytt överdrag till soffan, nya gardiner. Det ledde till att tavlor behövdes bytas och innan jag visste ordet av var klockan tio i nio. Jag och F fick rusa till affären för att det skulle blir något lördagsgodis.


Idag har jag en lång lista på vad jag skulle behöva göra men jag misstänker att det blir väldigt lite som jag kommer att pricka av i dag. Vi ska i väg och ge Rs pappa sin födelsedagspresent. Det tar nog hela dagen.


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards