Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sara - 17 augusti 2009 22:06

Är precis hemkommen till kaoset och det känns faktiskt riktigt bra. Vi har haft det underbart skönt hos Johanna och barnen i Göteborg. Det var så kul att träffa Johanna för det har gått allt för lång tid sedan sist. Vi har varit uppe långt in på småtimmarna för att ta igen 5 år. Det blev mycket prat tyckte våra barn.


Vi har hunnit med att ha en heldag på Liseberg, gå på Universeum, åka spårvagn och shoppa. Både jag och M har tagit tillvara på vår resa och nu känns det riktigt bra. Jag är verkligen glad att det här blev av.


Tusen tack Johanna för att vi fick komma hem till er och ta del av era liv. Du känns så stark och jag tycker att du är en otroligt fin människa.


Nu ska jag börja ta reda på allt som inte blivit gjort här hemma men det känns faktiskt riktigt bra. Jag ska verkligen komma ihåg att jag behöver socialt umgänge för att kunna ta tillvara på livet. Det är ju här och nu som är viktigt och man behöver fylla på batterierna med glädje och prat.


kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards