Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Sara - 13 augusti 2009 23:00

Har precis kommit hem och får lite ågren över allt som behöver bli gjort. Det är räkningar som ska göras, människor jag bör kontakta, städning, tvätt, fixa golvet i hallen, ordna och organisera papper innan skolan börjar och en massa andra saker som måste fixas. Usch, jag vill bara ha det roligt.


Jag verkligen längtar till känslan av att vara nöjd eller att livet känns roligt utan ovissheten och det svarta som lägger sig som ett täcke över allt här hemma. Skratt vill jag ha och kärlek. Det gäller att försöka ta tillvara på alla tillfällen. Le Sara!


Imorgon åker M och jag till Göteborg för att få lite egen tid tillsammans. Jag hoppas att M känner sig sedd och att vi får det roligt. Vi ska hälsa på Johanna och barnen. Det var en evighet sedan sist.

Kram och god natt/ Sara

Av Sara - 13 augusti 2009 22:41

Här kommer bilder som visar vår semester i Dalarna.

Ovido - Quiz & Flashcards