Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sara - 17 februari 2010 19:48

Helt plötsligt har jag börjat känna mig naken när jag bloggar. Meningen med min blogg har ju varit att kommunicera med mina vänner nu när jag inte är så himla social. Att människor jag inte känner läser har varit helt okej för jag har fått flera trevliga kommentarer. Den här nakenhetskänslan beror nog mest på att det blir så mycket envägskommunikation. Jag skriver och så flyter orden i cyberrymden. Kvar står jag helt bar.


Vi har varit aktiva i skolan hela dagen. Vi håller på och gör en dockfilm som ska gestalta medeltiden i konsthistorien. Det var mycket att tänka på för vi kör väldigt "lowtec". Ingen klippning eller ljudpålägg. Det blir en utmaning.


Nu ska jag njuta av den fina presenten jag fick på posten i dag. Tänk att jag har sån tur och har världens bästa släkt. Jag ska ta ett varmt härligt bad och glädjas åt att det kommer kramgoa tankar från min Kusin Ulrika.


Kram tillbaka

Sara


Ovido - Quiz & Flashcards