Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Sara - 12 februari 2010 12:31

Jag luktar så gott. Det är bebislukt som fastnat i mina kläder. Det är härligt med det mjuka, runda och söta lukten av bebis. Det är lätt att känna sig fylld av kärlek när man är med barn.


F bjöd på en sprudlande show. Han sjöng och dansade sig genom hela Mamma Mu skivan. Han kunde nästan hela texten och träffade tonerna väldigt bra. Det är han som är den musikaliska i vår familj verkar det som.


Nu ska jag börja med de skriv uppgifter som jag inte gjort än. Vi hade en sådan trevlig dag i skolan i går. Vi fick måla till musik och kunde släppa prestations kraven. Det blev mycket målat och var lustfyllt. Sånt tycker jag om.


Har börjat fundera hur jag ska ordna med jobb och skola i sommar. Jag vill helst sitta nere i ateljén hela sommaren men måste ordna med någon inkomst. Jag behöver ett sommarjobb helt enkelt. Har du något till mig?


Kram Sara

Ovido - Quiz & Flashcards