Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sara - 9 februari 2010 15:44

 

Håller på och tecknar för glatta livet. Jag har ordnat ett litet gömställe i förrådet så jag kan teckna mitt silleben. Det går så där........


Jag har en miljon saker att göra och jag stressar snabbt upp mig för ingenting och då blir det pannkaka av allting. Jag skrev en lång göralista i helgen men det blev nästan inget gjort av det som stod där. Vi gjorde andra saker helt enkelt. Nu har listan blivit ännu längre. Jag måste nog snart börja tänka på vad jag ska prioritera. Jag har så många idéer och vill gärna göra alla så det gäller att hålla hårt i mig själv och inte följa alla impulser.


I kväll har jag två möten som jag inte förberett. I morgon och på torsdag är det skola hela dagen. Fredag ska jag skriva saker till skolan och träffa Anna+Malva. Lördag är jag i Västerås och kollar på teater hela dagen. Söndag är alla hjärtansdag. Nästa vecka är det skola hela veckan och klassmöte och logoped och loppis. Livet rullar på.......


Kram Sara 

Ovido - Quiz & Flashcards