Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Sara - 16 maj 2010 16:11

Just nu ligger jag steget efter. Jag har glömt att räkna med misslyckande tid. Det är sista etappen i skolan och allt ska vara klart. Jag har planerat och planerat för att jag inte ska vara ute i sista minuten och känna pressen och paniken när deadline börjar närma sig. Det har inte gått så bra.


Jag vet inte varför jag så ofta hamnar i den här situationen. Vad gör jag för fel? Jag tycker att jag är ganska duktig på att planera men kanske inte på att genomföra. Jag fladdar ut och börjar göra andra saker. Hur håller man sig till huvudspåret? När jag satt och målade trodde jag att det skulle gå snabbare men jag blev tvungen att ganska ofta gå och göra något annat. Det hade jag inte räknat med. Målningarna blev inte så bra och då får man börja om från början igen. Kankse är det där felet ligger....Jag tänker inte på att man har motgångar och måste anpassa sin tid efter det?


Har du några tips?

Kram Sara

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards