Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Sara - 16 juni 2010 22:31

Sitter här med en väldigt trött kille. Han vill aldrig gå och lägga sig på kvällarna. När man väl fått honom i säng så går han upp för han är hungrig, kan inte sova, alla Alfons orsaker som man kan tänka sig. I dag väntar jag på att utmattningen ska hjälpa mig med nattningen. Han sitter stilla och andningen blir lugnare och ögonlocken tyngre. Snart är det nog dags för John Blund.......


R har fått förlängning på sitt nya jobb med 4 veckor till. Det betyder att vi inte kommer ha någon gemensam semster det här sommaren. Det var länge sedan vi hade semster tillsammans. Jag har jobbat de flesta sommrar sedan F föddes och den här sommaren är det Rs tur. Jag längtar efter att kunna planera en riktig semester med hela familjen. Det blir väl någon gång i framtiden när jobb och pengar är säkrade.


Nu ligger min lilla älskling stilla och snarkar. Han är så söt.


Gårdagen var hektisk med tre guidningar och två cykelturer upp för långa backen. Trodde att det skulle kännas mer i benen i dag än vad det gör. Flåset är väl inte det bästa men det brukar ordna sig till slutet av sommaren. Jag har haft osannolik längtan efter att springa. Det är mycket konstigt för jag har inte gillat att springa sedan jag sprang en tävling i nian med astma. Kanske är det så att träningen kan bli njutfull igen.


Kram Sara

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards