Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

En säng med lejontass

Av Sara - 26 januari 2010 19:16

Här sitter jag med migrän igen....


Jag har varit i skolan och modellerat. Vi hade njutning som tema och vi valde att fokusera på att sova. Det är en riktig njutning. Det är ett grupparbete så vi var 5 st som skulle samsas. Det gick riktigt bra och vi blev nästan helt klara i dag. En stor säng men lejontassar och en kvinna som sover.

  

  

Det är lite konstigt att bli klar så fort. När alla andra sitter kvar undrar man om man gjort något fel som redan är färdig. Jag ska skriva i morgon men då behöver jag inte åka in utan kan sitta hemma. Känns konstigt. Borde kanske ha tagit en till kurs?


Jag har en lång göra-lista som jag måste ta tag i. Jag har i alla fall hämtat mina tentor från förra året som har legat och gnagt i huvudet. Det kan jag bocka av.


Glömde att ta kort på min portfölj när den blev klar.


Nu ska jag ägna mig åt njutning och hoppas att migränen ger med sig. Jag är vansinnigt sugen på lakris.


Kram Sara

 
 
Ulrika

Ulrika

27 januari 2010 10:22

Vad snyggt! Jag älskar "sovfrillan". Den där skulle jag kunna ha på min vägg. Jag tror att den skulle vara toppen i stående format som det du har fotat =)

ram och kram

http://robotteknik.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 23 augusti 2010 22:30

Jag har varit dålig på att uppdatera men allt har snurrat på i en väldig fart. Det är knappt så att jag hinner med själv. Jag måste nog också börja träna för jag blir så trött fort. Kanske är promenader ett lätt sätt att börja på.   I morgon börj...

Av Sara - 1 augusti 2010 22:27

Haft en riktigt trevlig helg och då är det väl inte så konstigt att spänningar släpper och jag ligger här med migrän. Får ta det onda med det goda! Nu väntar jag på att min vän kommer så vi kan prata av oss en massa. Det brukar bli långa nätter och t...

Av Sara - 15 juli 2010 22:13


   Är nog lite deppig just nu. Det känns faktiskt ganska skönt att konstatera det. Får väl vara nöjd med tårarna som kommer titt som tätt, tankarna som mal på, bristen på energi och längtan efter att vara glad. Det är en process i livet. Kanske är ...

Av Sara - 14 juli 2010 15:15


   Vi hör rälsbussens signal och det är lagom varmt här inne. Åskan och regnvädret igår lättade upp den värsta hettan. Vi har varit på semester hos morfar. Det har varit varmt så klart. Barnen har uppskattat det rika djurlivet. Det finns sköld...

Av Sara - 6 juli 2010 21:30


     Det är okej med R. De kollade upp alla värden på sjukhuset och han fick komma hem. Nästa dag hade han lite kramp i händerna och var väldigt trött men han hade tur för det hade kunnat gå mycket värre.   Killarna och jag har precis börjat ...

Ovido - Quiz & Flashcards